• BODY STYLING – skvelé spojenie aeróbnej aktivity a cieleného posilňovania

    Predstavuje maximálne účinné spojenie klasického aerobiku s dôrazom na posilňovací tréning. Hodina zameraná na posilnenie celého tela s využitím rôznych cvičebných pomôcok (činky, expandery-gumičky, tyče, stepy, bosu®, overbally) + posilňovanie na podložke.

  • BOSU® COMPLET – kondičná, spaľovacia, posilňovacia hodiny s Bosu®

    Hodina je určená na komplexné spevnenie svalov celého tela (povrchových aj hlbokých), má pozitívny vplyv na zdravé držanie tela, fyzickú kondíciu a redukciu tuku. BOSU® – špeciálne vyvinutá balančná pomôcka v tvare polgule.

  • FITBALL + OVERBALL – posilňovacia hodina s využitím veľkej a malej lopty

    Hodina je zameraná na posilnenie celého tela, hlavne chrbtového a brušného svalstva a využitím pomôcok (fitball, overball) + posilňovanie na podložke s využitím fitballu, overballu. FITBALL – veľká lopta s priemerom 65 cm, OVERBALL – malá mäkká lopta s priemerom 26 cm.

  • JÓGA JUNIOR – jóga prispôsobená deťom

    Vychádza z jógy pre dospelých, je však prispôsobená deťom: priateľská atmosféra, tvorenie, hranie rozprávok, rôzne polohy/pozície (strom, mačka, opica, kobra, …) kladne pôsobia na držanie tela, rovnováhu, predstavivosť, koncentráciu.

  • KRUHOVÝ TRÉNING – pre tých, ktorí chcú rýchle a viditeľné výsledky

    Intenzívny, dynamický, kondičný a posilňovací tréning, využívajúci množstvo cvičebných pomôcok (činky, tyče, expandery-gumičky, TRX®, Bosu®, medicimbaly, kettlebelly, viper, švihadlá a iné). Pre rýchle získanie kondície, maximum spálených kalórií, zlepšenie silovej vytrvalosti a obratnosti.

  • PENOVÝ VALEC – cvičenie s masážnou pomôckou z tvrdenej peny

    Je masážna pomôcka vyrobená z tvrdej peny. Používa sa na skupinových hodinách fitness, pilates a zdravý chrbát. Na hodinách sa používa ako automasážna a naťahovacia pomôcka na uvoľnenie svalového napätia, ktoré je najčastejšou príčinou bolestí v oblasti krku, hrudnej a bedrovej chrbtice. Cvičenie na penovom valci je výborné aj pre tréning svalového stredu tela – CORE. Nestabilná plocha penového valca tiež aktivuje hlboký stabilizačný systém.

  • PILATES – Pilatesova metóda

    Najefektívnejší cvičebný program, ktorého základom je najprv spevniť svaly centra tela (core) a odtiaľ pokračovať k povrchovým svalom a získať tak pevné, dlhé a štíhle svaly, ohybnú chrbticu, kĺby bez bolestí, rovnováhu a koordináciu.

  • POWER JÓGA – pravidelné opakovanie jógových pozícií

    Dynamické cvičenie na posilnenie celého tela a odbúranie fyzických nerovnováh. Uvoľňuje stres, napätie, úzkosť, vplýva na správne držanie tela, podporuje silu, kondíciu a flexibilitu, tónuje jednotlivé svalové skupiny a je prostriedkom spaľovania tukových zásob.

  • PURE BARRE – kríženec baletu, pilatesu, aerobicu a silového tréningu

    Je to najrýchlejší a najefektívnejší spôsob ako zmeniť svoju postavu. Je zameraný na tvarovanie zadočku, spevnenie stehien a bruška. Cvičí sa na podložkách a pri baletnom madle v rytme hudby. Je pristupný pre všetky vekové skupiny a fitness úrovne.

  • SM SYSTÉM – cvičenie so špeciálnym elastickým lanom

    Je stabilizačný a mobilizačný systém cvikov na pohybový aparát s dôrazom na chrbticu a posilňovanie svalstva. Cvičenie so špeciálnym elastickým lanom (prevencia a liečba bolestí chrbta, vyskočenej platničky, porúch držania tela, bolesti kĺbov, …).

  • SPINNING® – energeticky účinné cvičenie na špeciálnych stacionárnych bicykloch

    Spinning® program je energeticky účinné cvičenie na špeciálnych stacionárnych bicykloch (Spinneroch). Prvky na Spinningu® sú nenáročné, neobsahujú žiadnu choreografiu, posilňujú imunitný systém a zlepšujú kardiovaskulárny systém. Veľmi intenzívne spaľujú tuky – výrazná redukcia váhy.
    SPINNING® + BODY STYLING – takáto hodina je rozdelená na: cvičenie na Spinneri + cvičenie na posilnenie hornej časti tela (ruky, chrbtové svalstvo, brušné svalstvo) na podložke

  • STRETCH BODY – spája posilňovacie, balančné, naťahovacie a uvoľňovacie cvičenia

    Cvičebný program na spevnenie svalov. Rýchla a spoľahlivá metóda na získanie peknej a pevnej postavy. Lekcia spája posilňovacie, balančné, naťahovacie a uvoľňovacie cvičenia.

  • STEP – cvičenie na vyvýšenom stupienku – stepe

    Ide o choreografickú „spaľovaciu“ hodinu, ktorá veľmi efektívne redukuje tuky a aktívne zapája svalstvo dolných končatín.
    STEP + BODY STYLING – takáto hodina je rozdelená na: 30 minút dynamické cvičenie na vyvýšenom stupienku (na stepe) + 30 minút posilňovania hornej časti tela (ruky, chrbtové svaly, brušné svaly) na podložke.

  • TABATA TRAINING – intenzívny, intervalový, kondičný a posilňovací tréning

    Intenzívny, intervalový, kondičný a posilňovací tréning, ktorý pozostáva z dvoch intervalov: 20 sekúnd cvičenia a 10 sekúnd prestávky. Využíva závesný systém TRX®, Bosu®, ťažké tyče, činky, expandery-gumičky, medicimbally, kettlebelly, viper a iné.

  • TRAMPOLÍNKY – jedno z najúčinnejších aeróbnych cvičení

    Jedno z najúčinnejších aeróbnych cvičení, pri ktorom rýchlo spálite telesný tuk, posilníte celé telo, ale nezaťažíte kĺby. Skákanie na trampolíne rozprúdi lymfu, očistí telo a odstráni celulitídu. Zlepšuje srdcovú činnosť, odbúrava psychický stres a fyzickú únavu.

  • TRX® – tréning s využitím TRX® popruhového systému

    Ide o tréning s využitím TRX® popruhového systému. Cvičí sa iba s vlastnou váhou tela, pričom dochádza ku komplexnému precvičeniu tela, budovaniu sily, ohybnosti, výkonu, rovnováhy a na posilňovanie hlbokého stabilizačného systému.
    TRX® + ZDRAVÝ CHRBÁT – posilňovacie a rehabilitačné cviky na uvoľnenie chrbta a chrbtice
    TRX® + METABOLIC TRAINING – využívanie a striedanie vysokej a nízkej intenzity cvičenia – t.j. striedanie aeróbnej a anaeróbnej fázy

  • VINYASA FLOW YOGA – harmonické prepojenie dychu a pohybu

    Dynamický štýl jógy, ktorý predpokladá základnú znalosť a prax jógového cvičenia a prepojenia dychu, ktoré tu má primárny význam. Pozície na seba nadväzujú v rytme dychu, sú kombinované s výdržami a krátkymi zostavami, tzv. vinyasami. Cvičenie je pre všetkých, ktorí chcú v sebe rozpútať oheň a zlepšiť svoju psychickú a fyzickú kondíciu.

  • ZDRAVÝ CHRBÁT – cvičenie nielen pre ľudí s problémami chrbtice

    Je systém špeciálnych cvikov, ktorými posilníte svaly trupu a vytvoríte si pevný korzet pre vašu chrbticu. Automaticky zlepšíte držanie tela, pohyblivosť chrbtice, flexibilitu svalov a šliach. Odľahčíte tým zaťaženie vašej chrbtice a kĺbov.

  • JÓGA V TEHOTENSTVE – jóga prispôsobená budúcim mamičkám

    Cvičením jógy v tehotenstve posilníte a ponaťahujete telo, uvoľníte napätie a stres, vytvárate priestor pre rastúce bábätko, odpočiniete si a zrelaxujete, naučíte sa správne dýchať, vnímať svoje telo a rešpektovať ho.